Busca el blog que vulguis :)

miércoles, 16 de diciembre de 2009

Impruvització amb catala ( astronomia, frae dita per l'anna)

mira estic imrpuvitzan esperan que sigui la una
vols que parli d'astronmia esta b primer et parlare de la lluna
es de colo blanc axi com el dels vaters
pero la lluna te masses craters
tot i que parli de vaters no hos explicu xistes verds
amb les craters de la lluna, qui sap, poder en perds
es tan sensill com ana i merca un gol
tenim sort que alla dal tenim el sol
jo crec que el sol es un jununt de moltes salses
i per jo crema tan i ens escalfa
l'estronomia no la cunec gaire, nose si els choets van amb energia nuclear
numes em qunec la terra la lluna el sol i el sistema solar.

5 comentarios:

  1. cudiiiii!


    ta uapoooo:d

    numes passavaa

    passat


    cuidet

    ResponderEliminar
  2. Unes rimes acceptables, però potser hauries de tenir en compte, sense exagerar, que seria interessant que hi haguessin un número de síl·labes semblants en cada ratlla, no? Quedaria més musical.
    Respecte a l'altre tema, jo crec que el país milloraria clarament si no estiguéssim sota l'explotació de l'estat espanyol. Pensa que és com si tu treballessis i guanyessis 1000 eruos al més. Aquests mil euros els has de donar al teu pare i el teu pare, com que la Neus no treballa i no té diners, li dóna 700 a ella i a tu te'n torna 300. Mentre ella es pot comprar diversitat de coses tu t'as de conformar amb fer el que pots amb aquests 300.

    I això només és el primer argument contra la unió catalunya-espanya. Més tard més.

    ResponderEliminar
  3. enric a mi si que m'agrada el teu rap crec que estar molt ben rimat(nose si agisteix aquesta paraula).



    atentament : nausicaa

    ResponderEliminar
  4. Enric! set dona força bé la improvització! tu de gran cantant de rap!

    ResponderEliminar
  5. Què és això?
    Mare meva...!
    Vaia paranoies!

    ResponderEliminar